Glendalough -Gleann dá Logh- Valle de los dos Lagos

Avui en dia trobar informació sobre qualsevol tema que ens interessi no és gens difícil a la "xarxa". Allò que és difícil és destriar la bona informació. En aquest intent de compartir amb vosaltres, a través del meu novell blog, notícies, informacions relatives als llocs on he anat o on vull anar de viatge, he trobat uns quants blogs molt interessants que contenen moltíssima informació sobre un dels nostres pròxims destins: IRLANDA. Jo ja hi he esta, emperò no he anat per tot, hi ha molts llocs que no conec. Normalment quan anam de viatge, ja sigui pel nostre compte o amb un viatge organitzat, veïm el que veïm, anam allà on anam o ens duen, i sense cap dubte deixam molts racons sense visitar. Glendalough fou un d'aquests llocs que al meu primer i únic viatge a Irlanda no vaig  visitar. I no ho vaig fer perquè havia de contratar una excursió optativa i, valga la redundància, vaig optar per a gastar el mig jornal que disposava en conèixer Dublin de forma més intensa, deixant la "Vall dels Llacs" per una altra ocasió, la qual ha arribat enguany. Serà així que al circuit que vos propòs pel mes de juliol qui ve he inclòs aquesta visita. Perquè tengueu una idea d'allò que trobarem a n'aquest indret meravellòs de l'illa verda tots els que vos animeu a venir, vos convid a visitar l'enllaç que ha posat a la nostra disposició Tara Abbey al seu blog Teamhair-Irish, i  que jo vull compartir  amb tots els visitants del meu blog.

Esper que vos agradi

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Tornar a Islàndia, una vegada i una altra...

SOM A REYKJAVIK

Exc. Puig Tomir pel pas del Diable i pas d'es Pedregueret.